Naam:
Foto’s:
130
Video’s:

Over ons

Wij zijn Sybe de Lint en Pleunie van Driel. Wij zijn sinds 3-6-99 getrouwd en wonen in Dordrecht in Nederland.

Over onze reis

Sinds 2009 hebben wij in het kader van de Stedenband Dordrecht (NL) - Dordrecht (SA) (zie http://www.dordrecht-dordrecht.nl) contact met onze partnerstad Dordrecht in de Oostkaap in Zuid-Afrika. Na al 3 keer een kort bezoek te hebben gebracht, willen we nu voor een maand in Dordrecht (SA) verblijven, om ons als vrijwilligers nuttig te maken voor de bevolking daar. Op weg naar en van Dordrecht hopen we te genieten van het prachtige landschap van Zuid-Afrika. Afhankelijk van de mogelijkheden houden we jullie geïnformeerd door verhalen en foto's.

Bezochte landen

Wij hebben 49 landen (20%) bezocht:

België, Botswana, Cuba, Denemarken, Duitsland, Ecuador, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, India, Indonesië, Israël, Italië, Jersey, Jordanië, Kenia, Kroatië, Lesotho, Luxemburg, Maleisië, Myanmar, Namibië, Nederland, Nederlandse Antillen, Nepal, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Rusland, Slowakije, Spanje, Swaziland, Tanzania, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.